2005-11-14 00:00
A munkakör alapvető célja: Adminisztratív és pénzügyi támogatást nyújtani a projekt menedzser, a projektben résztvevő szervezetek munkatársai és a program Operatív Bizottsága számára a projekt végrehajtása során.
Konkrét feladatok:
- Naprakész pénzügyi és elszámolási rendszer vezetése a projekt lebonyolítása és a projekt költségvetésének monitoringja céljából.
- Folyamatos kapcsolattartás és információcsere a projekt partnerek pénzügyi munkatársai számára.
- Pénzügyi monitoring.
- Az Operatív Bizottság üléseihez kötődően adminisztratív és szervezési feladatok ellátása.
- Pénzügyi jelentések készítése.
- A technikai jelentés elkészítéséhez a szükséges dokumentumok biztosítása, valamint kapcsolódó szervezési feladatok.
- A Projekt Menedzser mellett asszisztensi feladatok ellátása.
- Felelős a feladatkörébe tartozó szakmai anyagok és adatok nyilvántartásáért és feldolgozásáért.
Elvárásaink:
- felsőfokú, szakirányú végzettség,
- legalább középfokú, "C" típusú, államilag elismert nyelvvizsga angol nyelvből,
- erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
- önálló munkavégzés.
A foglalkoztatás a Munka Törvénykönyvének előírásai szerint történik. Bérezés megegyezés szerint.
Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, kérjük, hogy szakmai önéletrajzát, a végzettségét, valamint a nyelvtudást igazoló okiratok másolatait postai úton "LIFE PROJEKT ADMINISZTRÁTOR" megjelöléssel legkésőbb 2005. november 25-ig juttassa el az Igazgatóság címére:
Kiskunsági Nemzeti Park Igazgatóság, 6000 Kecskemét, Liszt F. u. 19.
(Tel.: 76/482-611, Bankovics András)